Tuesday, June 21, 2011

sikitnye pompuan kat pahang !!!!

haaa biasenye kite dengar bilangan kaum wanita lebih ramai disesuatu kawasan kan ??
 tapi laen lak ngan sebuah negeri dipantai timur ni, Pahang. nisbah penduduk die adalah 113 lelaki kepada 100 wanita... nisbah yang sepatutnya ialah 105 lelaki kepada 100 perempuan ... apa dah jadi ??? 
hurmmm nampaknya susah lah pas ni lelaki kat pahang nk cri pasangan idup kat negeri sendiri...
ahh pompuan wat lah pilihan !!
ditambah lagi bile aku tgk berita semalam .... lelaki kat pahang terpakse plak bersaing dengan warga asing untuk mencari isteri !!! wau hebat tol saingan dierg kan ?? dalam setiap 13 jejaka pahang ade lah 1 warga asing terselit..... bayangkan skrang populasi lelaki kat pahang ialah 198,600 , ah kire lah sendiri bape banyak warga asing kat sane yek ????
rmi nye !!!!

 peningkatan jumlah wrge asing ni mungkin sbb industri automobil kat pahang sane.. sbb uh rmi .. lagipown rmi dh remaja perempuan berhijrah ke kota2 yg menjanjikn peluang pekerjaan yang lebih banyak cam KL & JB....
haaaa lpas ni bersaing lah lelaki pahang nk dpatkan isteri @ makwe owg pahang gak ... huhuhuh
(gbr hiasan)
lelaki lagi ramai ????

(gbr hiasan)
wanita tempatan kawen warga asing ??? 

5 komen *,*:

Aizad Farhan said...

cmne shidi nk survive...haha

ecah ishak said...

comell giler rupe baru belog korang... like bnyk2! haha

cdie said...

erk, aku lain ejad, aku negeri memane tak kisah, haha

Ejad said...

ok shidie... Aq paham... ngee~

aremieroul said...

^^ he3..btul3..

There was an error in this gadget